Fire and Ice,by Robert Frost

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

miercuri, 26 ianuarie 2011

Sarmalute in foi de vita

Desi sarbatorile abia au trecut si toata lumea parca era satula de mancaruri grele gen carnati,sarmale eu m-am "incapatanat" sa fac totusi sarmale in oala de lut proaspat achizitionata.Si m-am apucat de treaba......
Ingrediente:
- 2 kg carne de porc tocata (poate fi orice fel de carne-dupa preferinte)
- 5 cepe potrivite
- orez 150 de grame
- 5 linguri bulion
- 3 oua
- 1 pliculet condimente ptr sarmale
- sare
- foi dafin
- frunze de vita
- 200 grame carne de porc grasa si afumatura de porc(kaizer)
Cum am procedat?
Am amestecat carnea cu ceapa tocata marunt,orezul spalat si scurs de apa,bulionul si ouale,apoi am condimentat cu amestecul de condimente ptr sarmale si am potrivit de sare.

Foile de vita,pe care le-am avut in puse in borcan cu sare,le-am spalat(dumneavoastra le puteti opari ptr ca asa vor fi moi).
Am luat o frunza de vita i-am taiat partea fibroasa si am pus in centrul ei o bucatica de carne tocata si tot asa pana am terminat compozitia.Eu am facut acest lucru de vreo 110 ori,atatea sarmale mi-au iesit :D
Pe fundul oalei am pus cateva foi de vita si cateva bucatele de grasime.

 Au urmat sarmalutele un rand,apoi cateva bucatele de kaizer si tot asa ......
pana am terminat de asezat toate sarmalele.La final am amestecat 3 linguri de bulion cu 3 linguri de apa si le-am pus peste sarmale,am adaugat apa atat cat sa acopere sarmalele ptr a putea firbe si deasupra am asezat cateva foi de vita.
Am dat la cuptor la foc potrivit 5 ore,dar din cand in cand am mai adaugat apa calda ata cat a fost necesar sa nu ramana sarmalele uscate.Au iesit ffff bune si le-am servit cu smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu